Laatste Nieuws
Patiënten panel reacties: vragenlijst juni 2023
Terugkoppeling patiëntenpanel juni 2023
Respons: 65% van ons panel heeft de vragenlijst ingevuld waarvoor onze dank.
Het doet ons goed om te zien dat u over het algemeen tevreden bent over de klantvriendelijkheid, gemiddeld gaf u ons een 8.
Waar liggen onze verbeterpunten?
Het merendeel weet dat wij receptkosten rekenen bij elke levering van medicijnen maar weet niet precies waarvoor. Daar willen wij u beter over informeren.
De apotheek mag u een vergoeding vragen voor:
controle of de arts het geneesmiddel in de juiste sterkte en dosering heeft voorgeschreven;
controle of u andere medicijnen gebruikt die een wisselwerking met het nieuwe medicijn kunnen hebben;
Daarna wordt uw recept minimaal 4 x gecontroleerd, dubbel op invoer en dubbel op juiste bereiding;
levering van het geneesmiddel;
uitleg over gebruik van het geneesmiddel.
Daarnaast gaan we de service en bereikbaarheid verbeteren.
Hoewel 85% van ons panel vindt dat onze apotheek voldoende bereikbaar is voor het afhalen van medicatie blijkt uit de verbeterpunten, die u zelf kon inbrengen, dat vooral op de locatie in Wessem de bereikbaarheid niet naar tevredenheid is. Om die reden zullen we in Wessem een medicijnkluis gaan realiseren. Dit is een zelfbedieningskast waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week, middels een code via SMS of mail uw medicatie kunt afhalen.
Tot slot;
Mocht u iemand weten in uw omgeving die zou willen deelnemen aan ons panel, laat hem of haar contact met ons opnemen om zich lid te maken.
Met vriendelijke groet,
Team huisartsenpraktijk Dansen & Kessels
← Return